elektronska Uprava: Upravljanje promjenama, projekt menadžment i reinženjering poslovnih procesa u upravi PDF Ispis
Utorak, 09 Ožujak 2010 14:23
Krajnji rok za prijave: 15.april 2010. godine

e_gov_managers_course_2010

 


POŠTOVANI,

ZBOG POZNATIH PROBLEMA SA ODVIJANJEM ZRAČNOG PROMETA U EUROPI UZROKOVANIM ERUPCIJOM VULKANA NA ISLANDU,PREDAVAČI IZ ŠPANIJE NISU MOGLI DOPUTOVATI TE SE SEMINAR ODGAĐA DO DALJNJEG. SVE POLAZNIKE OBUKE PRAVOVREMENO ĆEMO OBAVIJESTITI O NOVOM TERMINU.


Vrijeme i mjesto održavanja kursa: 19-23. april 2010. godine, svaki dan od 10:00 do 16:00 sati

Mjesto održavanja kursa: Sarajevo, Velika sala Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, Trg Bosne i Hercegovine 1, Sarajevo

Predavači:
Charles Bastos Rodriguez, (Atos Origin Research & Innovation, Španija)
Ana Piñuela, (Atos Origin Research & Innovation, Španija)

Profil polaznika: Ciljna grupa ovog kursa su državni službenici odgovorni za planiranje, implementaciju i realizaciju e-Government projekata, odnosno oni koji planiraju svoj lični profesionalni razvoj i u tom smjeru. Pored državnih službenika informatičke struke, na ovaj kurs se mogu prijaviti i osobe drugih struka koji vode ili planiraju implementaciju informacionih sistema u svojim institucijama, jer će predavanja više biti usmjerena na razvoj organizacijskih i menadžerskih vještina, nego na konkretna tehnička pitanja.

Način prijave: Korištenjem prijavnih obrazaca za obuke koji treba poslati na fax broj 033 284 710, ili na e-mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript .


Ovaj kurs pokriva tehničke, menadžerske i socijalne vještine potrebne za upravljanje i implementaciju e-Government projekata. Kurs se implementira u sklopu projekta „Jačanje kapaciteta institucija Bosne i Hercegovine za uvođenje sistema elektronske Uprave“,  koji je osmislila Agencija za državnu službu a finansira španska Agencija za međunarodnu saradnju i razvoj (AECID). Kurs će se bazirati na prenosu znanja i iskustva eksperata jedne od najvećih španskih konsultantskih kompanija Atos Origin Spain.

Kursom će biti pokrivene sljedeće oblasti:

1) Uvod u e-Government:
- prezentacija španske e-Government strategije - Avanza i Avanza2
- prezentacija ranijih strategija i akcionih planova - Moderniza Plan (2006-2008), Plan Conecta (2004-2007), Shock Plan for the development of eGovernment in Spain (2004-2005) i Info XXI Action Plan (2001-2003)

2) Pravni okvir za e-Government: U ovom dijelu će biti objašnjen pravni okvir za razvoj e-Uprave:
- interni pravilnici poput  internet- i mail-politika,
- vanjska reugulativa poput Web Accessibility Initiative (WAI),
- direktive EU poput direktive o zaštiti podataka,
- španski Zakon o elektronskom pristupu javnim servisima iz juna 2007.

3) E-Government rješenja: Ovaj dio kursa će prezentirati sastavne elemente e-Government strategije koji su potrebni za implementaciju online servisa:
- prezentacija najboljih praksi: 060 Network, SARA network, multiPKI @firma validacijska platforma

4) Reinženjering poslovnih procesa: Ovaj dio kursa će prezentirati metode i alate za modeliranje poslovnih procesa u praksi. Posebna pažnja će se posvetiti organizacijskoj, procesnoj i semantičkoj interoperabilnosti. Biće objašnjeni i opšti principi SOA (service-oriented architecture) modela.

5) Upravljanje projektima:  Tema ovog dijela kursa jesu metode i alati za upravljanje projektima razvoja e-Government rješenja od definicije problema; mjera koje treba poduzeti; upravljanja vremenom i ljudskim resursima do implementacije i mjerenja uspješnosti. Projektni menadžment za e-Government se bazira na standardnom projektnom menadžmentu po Project Management Institute - PMI metodologiji PMBOK.

6) Upravljanje promjenama: ovaj dio kurikuluma će pokriti menadžment koncepte za iniciranje organizacijskih promjena u institucijama, koje su neophodne za uvođenje sistema e-Uprave. Tema će biti obrađena kroz primjere i vježbe.

7) Ostale teme po preporuci Atos Origin: Na osnovu iskustva kompanije Atos Origin, biće prezentirane i sljedeće tematske cjeline: Integracija informacionih sistema e-Uprave, interoperabilnosti, korištenje Open Source rješenja i standardizacija.

Ažurirano Utorak, 04 Svibanj 2010 14:10
 

Sistem "MojKonkurs"

Sve statusne obavijesti, te informacije o terminima i rezultatima ispita u konkursnim procedurama Agencije, sistem MojKonkurs besplatno dostavlja kandidatima putem SMS-a na njihov broj mobitela, te dodatno putem elektronske pošte na e-mail adresu navedenu u prijavnom obrascu kandidata.
Primjena Okvira kompetencija je obavezujuća je za sve konkurse procedure započete nakon 01.10.2017. godine.

TMS sistem

Informacioni sistem za upravljanje procesom organizacije obuke - Vaš trening portal!

Upravljanje kvalitetom

Zajednički okvir za samoprocjenu (Common Assessment Framework – CAF)
Ovjera potpisa, rukopisa i prepisa - propisi i obrasci
Add Site to FavoritesAdd Page to FavoritesMake HomepageShare This PagePrint This PageSave Page as PDF
Back to Top
Dodaj na svoj Facebook