Vijesti
Informacija za polaznike obuke: „Edukacija voditelja upravnih postupaka i inspektora“ PDF Štampa
petak, 14 februar 2014 12:34

Svi prijavljeni polaznici obuke na temu „Edukacija voditelja upravnih postupaka i inspektora“, koja je namijenjena državnim službenicima koji su uključeni u donošenje odluka u upravnim stvarima, kao i inspektorima na području upravnog odlučivanja, molimo da popune TNA Upitnik

Analiza procjene potreba za obukom (TNA) jedan je od osnovnih dokumenata na temelju kojeg treba provoditi buduće obuke.

Upitnik je sastavljen na način koji omogućava jednostavno popunjavanje i ne zahtijeva više od 10 minuta vremena.

Navedeni Upitnik možete pronaći i na projektnoj web stranici www.tap-eu.ba (koja je još uvijek u izradi), u rubrici Trainings.

Popunjeni Upitnik potrebno je dostaviti najkasnije do 20.02.2014. godine projektnom timu na e-mail Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli

Attachments:
FileOpisFile size
Download this file (Upitnik - TNA za polaznike.doc)Upitnik – TNA za polaznike 305 Kb
Posljednje ažurirano petak, 14 februar 2014 12:38
 
Obaveza polaganja stručnog upravnog ispita - pojašnjenje PDF Štampa
ponedeljak, 23 decembar 2013 15:47

Kako ste već ranije i upoznati, u skladu sa Odlukom o izmjenama i dopunama Odluke o načinu polaganja javnog i stručnog ispita (“Službeni glasnik BiH”, broj: 103/12), koja je stupila na snagu i počela se primjenjivati 03.01.2013. godine, položen javni ispit važi samo za konkretan javni konkurs, odnosno isti nema trajnu kategoriju, što je do sada javni ispit izjednačavalo sa stručnim upravnim ispitom. Istom Odlukom, takođe je predviđeno da o polaganju javnog ispita Agencija po službenoj dužnosti ne izdaje uvjerenje.

Posljednje ažurirano ponedeljak, 23 decembar 2013 15:48
Opširnije...
 
Održan seminar "Transparentnost i pravo okoliša" PDF Štampa
ponedeljak, 23 decembar 2013 15:35

U Sarajevu je 13.12.2013. godine, u prostorijama OSCE-a, održan edukativni seminar na temu „Transparentnost i pravo okoliša“, kao dio projekta „Unapređenje vladavine prava kroz poboljšan pristup pravosuđu u okolišnim pitanjima“. U okviru Projekta, kojeg financira Vlada Savezne Republike Njemačke, Agencija za državnu službu Bosne i Hercegovine, u suradnji s Organizacijom za europsku sigurnost i suradnju (OSCE), provodi niz aktivnosti na povećanju transparentnosti u upravljanju okolišom, s posebnim osvrtom na jačanje kapaciteta službenika u nadležnim institucijama.

Posljednje ažurirano ponedeljak, 23 decembar 2013 15:46
Opširnije...
 
Održana radionica o primjeni Zakona o slobodi pristupa informacijama PDF Štampa
petak, 06 decembar 2013 11:48

Radionica o primjeni Zakona o slobodi pristupa informacijama za predstavnike Međuinstitucionalne grupe za komunikacije i upravljanje znanjem Programa jačanja javnih institucija u BiH održana je 02.12.2013.godine u Doboju. Organizator radionice, Njemačko društvo za međunarodnu saradnju – GIZ, koji je ujedno i nosilac Programa jačanja javnih institucija u BiH, zajedno sa Uredom koordinatora za reformu javne uprave BiH okupio je predstavnike Agencije za državnu službu BiH, Agencije za statistiku BiH, Agencije za javne nabavke BiH, Agencije za razvoj visokog obrazovanja i osiguranje kvaliteta BiH, Direkcije za evropske integracije, Službe za informisanje generalnog Sekretarijata Vijeća ministara BiH i Ureda koordinatora za reformu javne uprave. Učešće na radionici uzele su i Jasminka Džumhur, Ombudsman BiH, kao i predstavnica nevladine organizacije Transparency International.

Cilj radionice se odnosio na razmjenu iskustava između pojedinačnih institucija, ali i sa organizacijama civilnog društva aktivnim u ovoj oblasti, poput Transparency International - a. Motiviranje institucija korisnika Programa za provedbu zajedničkih aktivnosti na povećanju transparentnosti i izrada konkretnih preporuka za budući rad u ovoj oblasti predstavljali su dio ciljeva radionice.

Prezentirana su i iskustva Agencije za državnu službu BiH u pogledu pristupa informacijama, te ključni aspekti Zakona o slobodi pristupa informacijama BiH, planiranim promjenama, te iskustvima i problemima u njegovoj primjeni iz ugla Ureda Ombudsmana BiH. Transparency International prezentirao je nalaze i istraživanja koja redovno provodi u pogledu primjene ZOSPI – a, te neke ključne karakteristike tog procesa.

 20131205163537-velika

 Neke od tema u okviru problematike primjene ovog zakona odnosile su se na neformalne procedure, statistike, medijske upite, evidenciju, diseminaciju podataka, unutrašnji sistem, odvajanje prvostepenog od drugostepenog odlučivanja, procedure u Vodičima za pristup informacijama i slično.

Organizacija ove radionice je jedna od zajedničkih aktivnosti definiranih prema potrebama institucija korisnica Programa, a organizaciji iste prethodila je i radionica o izradi komunikacijskog plana i programskom budžetiranju institucija uključenih u Program. Učesnici su događaj ocijenili izuzetno korsnim za svoj dalji rad, ali i kao inicijalni impuls za črvšću buduću saradnju i definisanje zajedničkih aktivnosti u pogledu boljeg fukcionisanja i efektivnije primjene Zakona, ali i distribucije i dostupnosti informacija građanima.

Posljednje ažurirano petak, 06 decembar 2013 11:55
 
Upitnik za voditelje upravnih postupaka i inspektore u institucijama Bosne i Hercegovine PDF Štampa
četvrtak, 28 novembar 2013 15:26

Poštovani,

Projekat finansiran od strane EU, pod nazivom "Edukacija voditelja upravnih postupaka i inspektora" započeo je održavanjem početnog sastanka u Sarajevu.

Kvaliteta pripreme edukacije uveliko ovisi o informacijama i sugestijama koje treba pribaviti od korisničkih institucija. U svrhu prikupljanja informacija izrađen je Upitnik koji bi trebao olakšati prikupljanje informacija od strane korisnika.

Da bismo došli do što kvalitetnije pripreme potrebno je da voditelji upravnih postupaka, odnosno inspektori u institucijama Bosne i Hercegovine popune kratki upitnik, te isti najkasnije do četvrtka 12.12.2013. godine proslijede na email:

Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli

Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli

Upitnik u attachmentu

Attachments:
FileOpisFile size
Download this file (Upitnik Final.doc)Upitnik 168 Kb
Posljednje ažurirano utorak, 10 decembar 2013 15:27
 
Poziv za prijave na HR konferenciju 2013 PDF Štampa
petak, 08 novembar 2013 15:34

Posao.ba u saradnji sa Njemačkom Agencijom za međunarodni razvojn (GIZ) i Agencijom za državnu službu BiH poziva zainteresirane državne službenike da se prijave na dvodnevnu konferenciju o upravljanju ljudskim potencijalima “Ljudi su ogledalo kompanije”. 

Cilj konferencije jeste unaprijediti upravljanje ljudskim potencijalima u bosanskohercegovačkim kompanijama i javnom sektoru, kroz promociju pozitivnih praksi u HRM-u, upoznavanje sa strateškim izazovima HRM-a u svijeti i regiji, tredovima, najnovijim saznanjima i praksama, razmjenu iskustava, druženje i umrežavanje sa vodećim HR stručnjacima u svijetu i regiji.


Opširnije...
 
ReSPA - recruitment 2013 PDF Štampa
četvrtak, 24 oktobar 2013 13:58

Please be informed that ReSPA Governing Board approved the publishing of the vacancy announcements at ReSPA for two positions: Training Manager (2 persons) and Legal and Personnel Officer (1 person). In attachment you can find the text of the announcements.

The announcements have been already published on the ReSPA web site http://www.respaweb.eu/24/pages/10/employment.

Attachments:
FileOpisFile size
Download this file (RECRUITMENT 2013 - LPO.pdf)RECRUITMENT 2013 - LPO 314 Kb
Download this file (RECRUITMENT 2013 - TM.pdf)RECRUITMENT 2013 - TM 315 Kb
Posljednje ažurirano četvrtak, 24 oktobar 2013 13:59
 
<< Početak < Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća > Kraj >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Sistem "MojKonkurs"

Sve statusne obavijesti, te informacije o terminima i rezultatima ispita u konkursnim procedurama Agencije, sistem MojKonkurs besplatno dostavlja kandidatima putem SMS-a na njihov broj mobitela, te dodatno putem elektronske pošte na e-mail adresu navedenu u prijavnom obrascu kandidata.
Primjena Okvira kompetencija je obavezujuća je za sve konkurse procedure započete nakon 01.10.2017. godine.

TMS sistem

Informacioni sistem za upravljanje procesom organizacije obuke - Vaš trening portal!

Upravljanje kvalitetom

Zajednički okvir za samoprocjenu (Common Assessment Framework – CAF)
Ovjera potpisa, rukopisa i prepisa - propisi i obrasci
Dodaj sajt u FavoritesDodaj stranicu u FavoritesNapravi Homepage stranicomProslijedi ovu stranicuŠtampaj ovu stranicuSpasi stranicu kao PDF
Povratak na vrh
Dodaj na svoj Facebook